Hoe neem ik contact op met ComeOn! Casino?
Je kunt contact opnemen door naar de homepagina van ComeOn! Casino te gaan en helemaal naar beneden te scrollen. Klik op de knop ‘Contact’ en kies daarna uit e-mail, telefoon of live chat om in contact te komen met de klantenservice.
Waar kan de klantenservice bij helpen?
De klantenservice helpt je met alles rondom je account, zoals inloggen, stortingen, bonussen of technische problemen. Ook bij vragen over spellen of betalingen kun je terecht bij de deskundige medewerkers.
Is de klantenservice van ComeOn! Casino ook in het Nederlands beschikbaar?
ComeOn! biedt in Nederland gelicentieerde kansspelen aan, dus de klantenservice is beschikbaar in het Nederlands.
Hoe werkt de livechat van ComeOn! Casino precies?
Als je op de ‘Live Chat’-knop klikt op de contactpagina, opent er een chatvenster waar je direct in gesprek kunt gaan met een medewerker. Dit is de snelste manier om hulp te krijgen bij dringende vragen.
Is de klantenservice 24/7 bereikbaar?
Op de website van ComeOn! staan de actuele openingstijden van de klantenservice vermeld.
Kan ik ook via de ComeOn! app contact opnemen met de klantenservice?
Ja, ook via de mobiele app van ComeOn! kun je de klantenservice bereiken. De opties zijn vergelijkbaar met de desktopversie. Dat is inclusief de mogelijkheid om te chatten of een e-mail te sturen.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb over ComeOn! Casino?
Heb je een klacht, dan kun je die het beste melden via e-mail of live chat. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk en voeg eventueel bewijs toe, zodat je klacht snel en zorgvuldig behandeld kan worden.