Hoe neem ik contact op met Jacks.nl?
Je neemt contact op door op de homepagina van Jacks.nl naar beneden te scrollen en te klikken op ‘Help’ en daarna op ‘Help Center’. Vervolgens kies je voor ‘Algemeen en Contact’, waar je de verschillende contactopties vindt.
Waar kan de klantenservice bij helpen?
De klantenservice van Jacks.nl staat voor je klaar bij vragen over je account, technische problemen, betalingen of het gebruik van de website. Je krijgt snel en professioneel antwoord. Zo kun je weer snel verder spelen.
Is de klantenservice van Jacks.nl ook in het Nederlands beschikbaar?
Ja, Jacks.nl is een Nederlandse aanbieder en de klantenservice is dus volledig beschikbaar in het Nederlands. Dat maakt communiceren makkelijk en duidelijk.
Hoe werkt de livechat van Jacks.nl precies?
Via het ‘Help Center’ kun je kiezen voor de livechatfunctie. Je komt dan direct in contact met een medewerker via een chatvenster. Hier kun je je vraag stellen en meteen een reactie krijgen.
Is de klantenservice 24/7 bereikbaar?
Ja, de klantenservice van Jacks.nl is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt dus op elk moment van de dag contact opnemen. Ook in het weekend of ‘s nachts.
Kan ik ook via de Jacks app contact opnemen met de klantenservice?
De contactopties zijn via de mobiele app hezelfde als op de website. Je kunt dus ook via de app livechatten, bellen of mailen.
Welke gegevens moet ik bij de hand hebben als ik contact opneem?
Het is handig om je gebruikersnaam, klantnummer of e-mailadres waarmee je geregistreerd bent bij Jacks.nl paraat te hebben. Dit versnelt de afhandeling van je vraag of probleem.