Zo kun je contact opnemen met LeoVegas

Heb je snel een antwoord nodig? Dan zit je goed bij de klantenservice van LeoVegas. Ze staan bekend om hun snelle en vriendelijke hulp. Heb je een vraag over je account, betalingen of bonussen? Dan hoef je nooit lang te wachten. Je kunt ze op meerdere manieren bereiken. Wel zo fijn als je direct duidelijkheid wilt.

Hoe Contact Opnemen Leovegas

Stap voor stap contact opnemen met LeoVegas

We snappen dat je geen tijd wilt verspillen aan zoeken. Daarom hebben we het hele contactproces voor je op een rij gezet in een duidelijk overzicht. Zo kun jij je snel weer richten op het spel.

Nieuw Leovegas

9 / 10

LeoVegas

  • tot €200 + 1400 Free Spins
  • Mobile First Casino
  • Razendsnelle uitbetaling
  • Bonusvoorwaarden welkomstbonus
  • Spelaanbod: 2000+ spellen
  • RTP: 96,3%
  • Uitbetalingssnelheid: Binnen 1 minuut
1

Stap 1 – Bekijk de contactopties via de homepage

Op de homepage van LeoVegas kun je naar beneden scrollen. Daar zie je een aantal knoppen die naar verschillende pagina’s leiden. Zoek de knop ‘Contact’ of ‘Help’ en klik daarop om verder te gaan naar de contactpagina.

2

Stap 2 – Kies een contactoptie bij LeoVegas

Op de contactpagina vind je meerdere manieren om contact op te nemen met LeoVegas. Je hebt de keuze uit Live chat, emailcontact via support@leovegas.nl en telefomische hulp via 0800-2300416.

3

Stap 3 – Wil je een klacht indienen?

Indien je een klacht wilt indienen, kun je naar de ‘Klachtenbeleid’ pagina gaan. Hier wordt duidelijk uitgelegd hoe je een klacht kunt indienen en wat de volgende stappen zijn.

4

Stap 4 – Speel verder bij LeoVegas

Nadat je geholpen bent en je vraag is beantwoord, kun je weer verder met spelen bij LeoVegas. Ga terug naar het spelaanbod en geniet van je favoriete casino spellen.

FAQ contact opnemen met LeoVegas

Hoe neem ik contact op met LeoVegas?

Je kunt contact opnemen via de contactpagina op de website van LeoVegas. Scroll op de homepage naar beneden en klik op ‘Contact’ of ‘Help’. Daar kies je tussen live chat, e-mail (support@leovegas.nl), of telefonische hulp via 0800-2300416.

Hoe werkt de livechat van LeoVegas precies?

De livechat is toegankelijk via de contactpagina. Je kiest het onderwerp van je vraag en wordt vervolgens verbonden met een medewerker. Meestal krijg je binnen enkele minuten reactie. Zelfs tijdens drukke momenten.

Is de klantenservice 24/7 bereikbaar?

Ja, de livechat van LeoVegas is 24/7 beschikbaar. Zo kun je op elk moment van de dag of nacht hulp krijgen bij vragen over je account, spellen of betalingen.

Kan ik ook via de LeoVegas app contact opnemen met de klantenservice?

Ja, ook via de LeoVegas app kun je contact opnemen. De knop ‘Help’ of ‘Contact’ leidt je naar dezelfde contactopties als op de desktopversie, inclusief livechat en e-mail.

Hoe lang moet ik gemiddeld wachten op een reactie via e-mail?

E-mail wordt doorgaans binnen 24 uur beantwoord. In de meeste gevallen ontvang je echter al binnen enkele uren een reactie. Dit is uiteraard afhankelijk van de drukte.

Welke gegevens moet ik bij de hand hebben als ik contact opneem?

Het is handig om je gebruikersnaam of e-mailadres bij de hand te hebben waarmee je bij LeoVegas bent geregistreerd. Voor inhoudelijke vragen kan ook aanvullende verificatie nodig zijn. Zoals je geboortedatum of het laatste stortingsbedrag.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over LeoVegas?

Je kunt een klacht indienen via de klachtenbeleidpagina op de LeoVegas site. Hier lees je precies hoe je klacht wordt afgehandeld en wat de verwachte tijdlijn is. LeoVegas neemt klachten serieus en streeft naar een snelle oplossing.

Auteur

Michael Fancher

Redactie en Sales

Over Michael Fancher

Michael is de motor achter online casino Amsterdam. Hij heeft meer dan 30 jaar ervaring als sales expert in diverse niches. Ooit begonnen in de…

Meer over Michael Fancher >