Hoe neem ik contact op met LeoVegas?
Je kunt contact opnemen via de contactpagina op de website van LeoVegas. Scroll op de homepage naar beneden en klik op ‘Contact’ of ‘Help’. Daar kies je tussen live chat, e-mail (support@leovegas.nl), of telefonische hulp via 0800-2300416.
Hoe werkt de livechat van LeoVegas precies?
De livechat is toegankelijk via de contactpagina. Je kiest het onderwerp van je vraag en wordt vervolgens verbonden met een medewerker. Meestal krijg je binnen enkele minuten reactie. Zelfs tijdens drukke momenten.
Is de klantenservice 24/7 bereikbaar?
Ja, de livechat van LeoVegas is 24/7 beschikbaar. Zo kun je op elk moment van de dag of nacht hulp krijgen bij vragen over je account, spellen of betalingen.
Kan ik ook via de LeoVegas app contact opnemen met de klantenservice?
Ja, ook via de LeoVegas app kun je contact opnemen. De knop ‘Help’ of ‘Contact’ leidt je naar dezelfde contactopties als op de desktopversie, inclusief livechat en e-mail.
Hoe lang moet ik gemiddeld wachten op een reactie via e-mail?
E-mail wordt doorgaans binnen 24 uur beantwoord. In de meeste gevallen ontvang je echter al binnen enkele uren een reactie. Dit is uiteraard afhankelijk van de drukte.
Welke gegevens moet ik bij de hand hebben als ik contact opneem?
Het is handig om je gebruikersnaam of e-mailadres bij de hand te hebben waarmee je bij LeoVegas bent geregistreerd. Voor inhoudelijke vragen kan ook aanvullende verificatie nodig zijn. Zoals je geboortedatum of het laatste stortingsbedrag.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb over LeoVegas?
Je kunt een klacht indienen via de klachtenbeleidpagina op de LeoVegas site. Hier lees je precies hoe je klacht wordt afgehandeld en wat de verwachte tijdlijn is. LeoVegas neemt klachten serieus en streeft naar een snelle oplossing.